Selasa, 17 Julai 2012

el-tigRE...aaauuummm!!!

kenangan bersama kumpulan Versus...
 bersama maskot..El.tigRE
 group Fesyen plus Nawfal..tersayang tuh...
 banner instant..hahaha
 juara Versus...
 adib..the model of the year ngan kekawan...
 designers....
 Shila..my luv...
 uiks..cinematografi,,,
 Hakimi..model yg jahit bajunya sendiri..pilot futuristik..
 our guitarist...proud of them...
 JUARA!!!!...ngauuummm...
 mcm mak n anak tak?
 sama cantik...pramugari future...

 our models...hahhhh...manis n handsem sume...
 group nasyid acapella...yg terbaik buat aku...luv them..
 kelabu pun kelabu laaaa....
maskot sape ni?...ngacau jer...meraikan kejayaan...

sekarang ni aku semakin malas menulis...foto-foto ini adalah kenangan Karnival Karisma Kemahiran Dinamika semester 1 ini. Aksi dipentas tak jelas...dan aku pun tak de kamera nak rakamkan. Nantilah...kalau ada copy...aku masukkan kemudian. acara pelbagai...Versus..nasyid acapella, masquerette,showdown..boria..choral speaking dan rekaan & peragaan fesyen futuristik...wowww..menarik sangat!!!











yang pastinya..15 Julai 2012 merakamkan kenangan terindah. Jerit pekik anak-anak ini...bersulam persembahan menarik hasil pengorbanan dan jerih perih sangat berbaloi...sehingga terbawa-bawa ke kelas masing-masing. Aku berbangga dengan mereka...alhamdulillah...segalanya berakhir dengan kejayaan...yeah!!!..who  we are????...el tigRE...aaauummm!!!!...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...