Ahad, 4 September 2011

BERIKAN KU KEKUATAN...


Ya Allah Ya Tuhanku...Yang Maha Esa ..Yang Maha Penyayang...berikan aku kekuatan jiwa dan semangat...esok kami akan pergi...mengirimkan anakanda sulungku..yang sangat ku kasihi..ke daerah yang agak asing bagi kami sekeluarga..meletakkan harapan setinggi banjaran titiwangsa yang akan kami seberangi..semoga segala impiannya akan menjadi kenyataan..cuma pintaku ..kuatkan semangatnya menghadapi gelora kehidupan yg tidak mungkin putus-putus melanda...kuatkan benteng imannya menghadapi godaan duniawi...tajamkan pemikirannya dan ingatannya semasa menghadapi pelajaran..tingkatkanlah  ketaqwaannya.

Sesungguhnya ya Allah..aku semakin malu...semakin malu meminta dan terus meminta..sedangkan semakin sedikitnya aku memberi dan memberi. Berkatilah perjalanan hidupnya..sesungguhnya tiada tuhan tempat aku layak meminta...selain daripadaMu Ya Allah...berikanlah aku kekuatan ...kerana terlalu lemahnya aku menghadapi hakikat perpisahan ini...amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...