Ahad, 4 September 2011

SANTAINYA RAYA 2011...






























Herm...dah lama aku tak menulis. Entah nak mula dari mana...Apapun cuma ada cerita hari raya..tapi raya kali ni sangat santai. Nak kata gembira sangat tidak...duka pun tidak...tapi letih memang ade..hahaha.. Sampai hari ini tangan aku rasa bengkak dan pedih je. Entah silap makan ..entah ngapa..

Yang pastinya..saudara mara yang datang tetap berpusu-pusu seperti selalu..tak kering tangan..tak kering gusi..tak kering dapur..tak kering peluh..bersilih ganti...kereta besar..kereta kecil..kereta manual..kereta auto..sume ada maaaa...


Aku cuma nak albumkan foto keluarga sebelah aku di sini...simpan sebagai kenangan...kalau rindu.. boleh klik2 balik...tak salah rasanya. Dah sekian kalinya tak dapat beraya aidilfitri sekaligus seisi keluarga...alhamdulillah kali ini dapat..Allah mengizinkan. Izinkan aku ye...dan seperti dilihat..kami dah boring posing dalam rumah..ni kat gazebo..lebih ceria dan santai...luv it so much...yeaahhh..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...