Sabtu, 18 Februari 2012

BERSALAH...


bersama maskot..dan DJ deGelwaz..sama cantik..sama padan..hehe


bersama..siti aisyah..SU yg sangat setia..sabar dan rajin..luv u !!!


jenuh aku tunduk nak bagi sama rendah..hehe


booth..deGelwaz..


di sebelah kanan..jejaka yg mengucapkan ribuan terima kasih dan bersyukur
 kerana paksaan aku..dia dapat ilmu menggubah dan buat bunga dari kertas...

Huh..letihnya rasa badan...kaki pun rasa nak putus ni...akibat Karnival Karisma Kemahiran Dinamika KMP semester 2..Kebelakangan ni aku tak berapa nak posing. Di atas ada lah sedikit foto aku dengan anak-anak semester 2 yang berhempas pulas menjayakan 10 acara yang dipertandingkan. Ada banyak kisah manis pahit dan payau kerana kontroversi. Biasalah...dah adat pertandingan..tentu ada yang menang dan ada yang kalah...dan aku ..pada semester ini harus terus berusaha seperti sebelumnya meredakan perasaan kecewa anak-anak yang dah banyak berusaha...namun Allah belum mengizinkan mereka meraih kejayaan yang besar-besar. Apapun aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana semuanya berjalan lancar dan acara yang aku kendalikan berlangsung tanpa cacat celanya...dan dalam beberapa acara dapat lah kami menempa nama naib johan...alhamdulillah...Aku ucapkan tahniah kepada rakan-rakan yang menggondol  kejuaraan yang besar kerana di sinilah rezeki kalian...rezeki aku mungkin lebih di tempat lain...

cutttttt......





Malam ni nahhh ..huhuhu..mata aku bengkak ketotong...menangis bagai nak rak...Alang tinggalkan note di desktop lappy kami...huhuhuhu...tengok apa dia kata di atas...Rupanya anak aku yang pendiam macam tak de perasaan tu punya rasa empati dalam terhadap perasaan aku ini...dan aku sangat terharu...Ye...esok..dah tak de siapa nak temani aku bercakap di rumah ni..hubby aku..herm...lambat laaa...Tunggu dua minggu lagi baru boleh bercakap ...bila Sipau balik dari asrama...dan aku akan terus jadi penunggu setia di rumah ni...hermmmm....

Nasib baiklah aku buat keputusan untuk tinggalkan dewan awal dari sepatutnya..Dah dua hari Deeha di rumah...tetapi aku sibuk dan sibuk terus...terabainya anak-anakku itu...berpeluanglah aku hantar dia balik ke asrama petang tadi...peluk dan cium dia dengan debar rasa bersalah yang teramat...Haih...sampai ke malam ini aku rasa bersalah.....maafkan ibu Deeha...esok Sipau pulak balik...dan ibu akan rasa lebih bersalah dengan kesedihan berganda...panasnya airmata yang membasahi  pipi...

cuttt.....





 
terima kasih daun keladi buat tunggak kumpulan deGelwaz..jasa anda semua akan dikenang sampai bila-bila...sayang kamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...