Sabtu, 25 Februari 2012

48...




Makluman: beri fokus pada kek...handbag n..buluh kuning tu yeee...hehehe..kasut baru next post!

Salam...
 Hehehe...sambutan yang ke 48 kali...Sipau buat-buat terkejut malam tadi...tak sangka aku dah berumur 48 tahun katanya...hermmmm...tua dah ibu ni...

Tak de apa sangat yang menarik nak aku ceritakan di sini. Hubby aku je buat surprise..jam 12.01 minit bawa masuk rumah kek dan hadiah..Sipau pulak cepat2 mesej kat kakak dan abang2 suruh wish birthday kat aku..hish dia ni. 

Tahun ni hubby beli kasut dan handbag kat aku...tp rasa2 handbag tu atas pembelian..hehehe...tak pe laaa...ikut mana pun..hadiah dan aku suka handbag ni..soft colour and sangat simple..dan aku peragakan di sini...

Kata Sipau...
Happy Birthday ibu...dengan ciuman sekali
Mama mama , happy birthday may Allah bless you always . Syang mama poreber ♥ (dl fb)

Kata Along:

mamamammamamama!!! hehehehe :D happy bday dari org jaoohhhhhhhh! She Fa xda la jaohhh pn....:P kekeke.muah3 utk mama :) hadiah xnk jnji,det xdak.:'( hewhewhew :D hehe." on your timeline.
 · See Friendship


Kata Angah:
Salam...slamat ari jadi ibu...semoga ibu panjang umur dan dimurahkan rezeki..adiah nnti la nah...huhu


Kata Alang:
Mama happy birthday! semoga mama  msih mempunyai muka awet muda..hehe..sori xleh call sbb n set alang bawak ni nnti..alang cakap mama xdgr..

Kata Suamiku:
ish....mane?..mane?...mane skrip?...sorry semua!...tak dapat diungkapkan dengan kata-kata..hanya renungan yang jatuh ke wajahku...heeerrmmmm.....

apapun terima kasih semua..kerana ucapan hari lahir yang bertalu2 di fb n sms dan hadiah ikhlas dari suamiku yang tercinta yang tidak pernah terlupa menghadiahi sesuatu kepadaku saban tahun...luv u..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...