Rabu, 20 Julai 2011

VIRUS

hi!!!..its me!...hati-hati!...hahaha

Aku online facebook petang tadi...sambil menyusun fail...aku biarkan sahaja chat online..Macam biasa  aku dikunjungi student...menanyakan serba sedikit perihal projek mereka.

Dan seperti biasa...pada anggapan aku sahaja..muncul chat box rakan fb aku...herm...agak excited jugak aku...lama tak chat. Hi how are u?..aku jawab fine...herm..tak jawab pun...terus aku menghello-hello...lawak bodo dan mengambil masa lama juga tak berjawab...dan akhirnya berjawab juga...

Menurutnya virus@spam yang chat ngan aku tu...bukan dia dan dia sedang dalam proses membersihkan virus yang menyerang  pc nya...n will chat with u later.

Aku terkejut jugak dengan jawapan itu....logik ker?...namun seperti biasa...secara spontan..aku jawab.....ooowwwhhh...faham...sori ..ye....

Tergamam aku...termenung jugak memikirkannya... dan secara perlahan-lahan aku mula memahami..cermin diri...sebenarnya akulah VIRUS yang dimaksudkan itu...dan aku seharusnya sedar sedari mula lagi...pick up aku lambat sungguh....Insyaallah VIRUS ini tidak akan menyerang lagi sahabatku..terima kasih banyak kerana menyedarkan aku ...alhamdulillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...