Jumaat, 30 November 2012

KESEMPATAN...



Minta maaflah Syitah..
K.ida curi foto ni ..
sekeping ni je yang ada pun
kenangan indah di Langkawi

sekarang ni aku pun malas nak berposing
sejak berpindah ke KMP
banyak perkara dan citarasa aku sudah berubah
entahlah ye
sungai lagikan berubah
inikan pulak manusia

tapi foto ni amat bermakna buat aku
gaya mek ros..bagai mek ros yang dulu
gaya hajar..hajar yang dulu
dan gaya aku..bagai yang dulu...
tapi kembang semangkuk je muka aku
badan apatah lagi...hehehehe

sejak hari Isnin aku tak sihat
sampailah ke hari ini
badan sakit
perut sakit
batuk tak berhenti
dah ambil ubat di langkawi
sambung ubat lagi di sini
mc dah dua hari
macam kena sambung lagi ni
sakit segala ceruk badan...
apapun aku bersyukur
kerana dalam sakit
tugasku terlaksana dengan baik

aku masih mengambil ruang untuk menulis
kerana....
entah esok berkesempatan atau tidak...
doakan aku ye...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...