Ahad, 2 Oktober 2011

LIBANG LIBU...

Pagi ni perasaan rasa libang libu je...faham ke ape libang libu tu...ni perkataan bombastik dan  eksotik...kihkihkih...celaru maksudnya...

Macam biasa..aku ni kalau fikir banyak sangat benda dalam satu masa dah lah celaru...tak tau nak cerita macam mana..tapi betul-betul celaru. Pagi-pagi bila alarm handset berbunyi dah terasa menusuk ke ulu hati aku...rasa pedih dan sakit. Herm...malas nak layan. Aku pun terus ke dapur...masak nasi goreng yang Sipau idamkan dah beberapa minggu. Aku ni asyik bagi alasan...al maklum lah...tak larat aku nak berkejar..sediakan dan makannya cuma sesenduk dua..dah tak berorang rumah aku nih...

Selesai...ingat aku nak sambung tidur...tak jadi jugak...menyapu rumah dulu..Macam rumah tinggal dua bulan..habuk dan sawang merata ceruk. Dah siap...minum pagi dan adap laptop ni dari jam 8.00 pagi tadi...edit header kononnya..bagi nyawa sikit...

Kelmarin ke Kolej..larian KAKOM 2011..aku ditugaskan di checkpoint 1...kononnya bertugas juga untuk sediakan pengacara..tapi Ros dah handle semua...dia pun tahu..aku ni bukannya reti sangat bab ni...terima kasih daun keladilah Ros...hehehe..selesai satu bab...

Esok????...entahlah..takut aku nak fikirkan...Tanggungjawab dah diletakkan ke bahu aku ni. Menyelaraskan Majlis Pelancaran Bulan Bahasa Kebangsaan peringkat Kolej 2011...Tak sampai seminggu tempoh persediaan...dengarkan cuma ambil masa 10 minit...macam tak de apa...tapi fikirkan mahukan kesempurnaan..mula rasa sakit kepala. Ye laaa...aku pun orang baru di Kolej Perlis..serba serbi kena belajar balik...kene link dengan banyak pihak yang aku tak tau responnya terhadap saranan dan cadangan.

Fikir dan fikir buat aku letih macam selalu...herm...entahlah..aku cuma boleh doakan semuanya berjalan lancar dan dapat kerjasama daripada semua AJK..doakan aku ye...aminnn...ngantuk sebenanrnya..nak tidur sekejap laaa...hurmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...