Sabtu, 29 Oktober 2011

MENYAMBUT ESOK PD HARI INI......














Esok adalah hari ulangtahun Deeha yang ke- 16...macam biasa...dah esok tidak dapat meraikan bersama.. jadi kami percepatkan sambutan. Lokasi cukup mudah dengan urusan yang sangat ringkas...menyambutnya dalam kereta sahaja...hehehe.

Apapun aku lihat Deeha sangat gembira. Sepanjang masa senyum meleret...terutama bila aku hulurkan hadiah..yang kami sengaja tidak balut..supaya cepat dan senang dia tengok...kerana apa??..herm kerana ayahnya cukup sibuk untuk kami sampai awal melawat Deeha.

Mulanya aku janji dalam pukul 2 lebih...berganjak dan berganjak dan akhirnya kami berjaya tiba jam 5.10 gitu. Tunggu pulak Deeha tak turun-turun...katanya pengumuman yang pertama tak didengar pun..

Dalam masa 30 minit sahaja kami sembang...makan kek dan Deeha tersengeh-sengeh membelek hadiah dari semua kecuali Akak dan kad ucapan. Katanya masih ada paper hari Isnin ni...Biology..dan kali ini yang agak menyakinkan aku...dia tidak bersungut pasal Add Math...harap-harap ok...aku bukan mengharapkan A...sedikit peningkatan sudah memadai...

Esok.. usia Deeha menjangkau 16 tahun...herm...semakin dewasa..semakin rasional ..dan...aku lihat dia semakin manja dari hari ke hari...SELAMAT HARIJADI DEEHA...ibu, ayah, Akak, Angah dan Sipau sayang kamu...eh..eh...eh..aku baru perasan...gambar ayahnya tak de..hehehe..sabor je laaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...