Rabu, 17 Jun 2009

AMPUNILAH...



Hati terasa sayu...tersangat sayu...tak terbendung lagi. Tiba-tiba teringin nak dengar semula Alunan Zikir dan Doa oleh Munif Ahmad yang saya download tahun 2006...Doa Taubat yang panjang tapi saya tak pandai nak menulisnya...cuma terdaya buat petikan pada akhirnya sahaja..

....
Tuhanku aku tidak layak...
untuk syurgamu...
tetapi aku tidak pula mampu menanggung...
siksa nerakamu...
oleh itu kurniakanlah...
ampunan kepadaku...
ampunkanlah dosaku..
sesungguhnya...
engkaulah pengampun
dosa-dosa besar.

Sepanjang hidup banyak berbuat dosa kepada kedua orang tua, suami, anak-anak dan mereka yang sangat saya kasihi. Sesungguhnya saya adalah manusia biasa yang tidak sunyi daripada berbuat dosa dan Allah terus menduga saya tanpa henti. Ampunkanlah ya allah ...ampunkanlah dosaku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...