Khamis, 17 Mac 2011

DEKAT DAN SINGKAT...

Sudah lama tak publish tulisan...asyik menulis dan simpan sebagai draf...takut ade kontroversi. Aku simpan dulu...bila rasa sedikit berani..nah..nanti aku akan publishkan..hehehe..

Seperti mana selalu...kami bercuti pendek dan dekat sahaja cuti sekolah ni. Terpaksa memontengkan Akak dari kuliah dan tutorial. Nak tinggalkan dia..tak sampai di hati...kene perli HEP je aku ni..tak pe laa...member kat sini kamcing belaka...dan aku tak kisah. Janji anakku semua berada di samping. Sangat rindukan abah dan mak..tapi keadaan tidak mengizinkan. Angah..Sipau dan Along nak periksa. Angah pun nak ke KL..assignment mesti disiapkan. Akak nak periksa 2 minggu lagi. Aku bimbang dia letih dan terganggu kesihatan..jadi bercutilah di Sg Petani Sky Residence aje...sambil tu raikan birthday aku...dah belated dekat sebulan pun...ye laaa...tunggu anak-anak berkumpul...huhuhu

Apapun aku tetap bersyukur...anak-anak tetap happy. Bergomol..merajuk..dipujuk..dan yang paling penting DILETERI seperti biasa...menyakitkan hati mereka..tapi itulah yang mengingatkan mereka akan aku. Sempatlah aku curi posing motor besar orang. Aku ingat saje display kat car park tu...rupanya brooommmm...kedengaran mereka beredar petang tu...malu jugak kalau mereka sedar..hehehe...


















Yang indah tetap jadi kenangan yang manis..yang pahit haruskah dilupakan...atau dijadikan sempadan buat panduan pada masa hadapan. Semoga keluarga kami tetap bersatu..kekadang terasa sangat terharu...melihat anak-anakku sudah dewasa semuanya...alhamdulillah..semoga Allah memberkati...insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...