Isnin, 7 November 2011

EID ADHA & GRADUASI ANGAH...














Sebenarnya aku tidak punya banyak masa nak menulis...cuma nak update. Perasaan dan harapan terkandung dalam foto-foto di atas. Jumaat 4 November 2011..Hari Graduasi Angah ..Anugerah Khas Pengetua telah menjadi miliknya...peperiksaan SPM semakin hari semakin hampir..haaahhh...penat aku memikirkannya. Aidil adha disambut sederhana di perantauan..aku tiada pilihan..kerana angah pun baru sihat dari demam dan aku tidak mahu menganggu kesihatannya. Esok nak pulang semula ke asrama. Suamiku pula akan berpergian tiga raya ni ke Banting...tentu dia tak larat nak drive ke sana dan ke sini dalam jangkamasa yang sangat singkat. 

Yang pastinya..urat betisku rasa tegang...berdiri dan memasak berjam-jam..untuk memastikan hidangan hari raya terjamu...walaupun tak setara masakan opah mereka di kampung. Insyaallah ada rezeki aku akan pulang juga ke kampung selepas peperiksaan SPM...rindu pada mak..abah dan kampung halaman...insyaallah...herm...tengok mereka posing sakan..lega rasa di hati...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...