Ahad, 8 Ogos 2010

PINTAKU...

Ya Allah Ya tuhanku...
Yang Maha Esa Lagi Maha Penyayang
Aku bermohon kepadaMu
Sesungguhnya tiada lebih..barang sedikit pun..
Ampuni lah dosa-dosaku Ya allah
Lindungilah anak-anakku dari mala bahaya
Suluhlah cahaya keimanan dan ilmu buat mereka
Titiskanlah wangian hidup sehingga ke akhir hayat anak-anakku itu
kerana aku di kala ini tidak berdaya lagi
selain memohon perlindungan dariMu buat mereka yang terlalu kukasihi
sakit ini rasanya teramat
pohonku..perkenanlah doakan ini
bersama redhanya aku akan ujianMu...

Aku demam ke ape ke tak tahu punca cerita...lemah anggota segala...sambil berbaring dan berselimut aku menaip..semoga Allah lindungi anak-anakku...hanya itu pintaku...wassalam...

4 ulasan:

  1. nurhafizaenaniyamin9 Ogos 2010 pada 5:12 PTG

    askum pn,
    sy doakan pn cpt sembuh k..
    kesihatan 2 penting pn..
    demam sebab begarden sgt kot...
    (tiru ayt siapu)
    hehehehe

    BalasPadam
  2. hem la tuuu..tak sedar diri..dah tua tapi masih ingat tenaga masih macam dulu..Cian Sipau..dia dok bebel..jgn dok bergarden lagi..hehehe..at least someone cares..huhuhu..tq...

    BalasPadam
  3. nurhafizaenaniyamin10 Ogos 2010 pada 9:02 PG

    ehehehe pn
    bersenam 2 elok tp jgn smpi pakse diri pn
    nt kesian kt siapu kena sapu rmh
    hehehe

    BalasPadam
  4. saya dah sakit baru dia nak tolong..kalau tidak wat dek je..elok jugak..latihan jd surirumahtangga yg baik..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...