Ahad, 15 Ogos 2010

UPDATE JE..

Aku menulis malam ni..bukan keinginan memuncak untuk menulis sebenarnya..kerana ancaman kata-kata berbisa Mek Rose..yang nampak je kecik comei..lembik lotek tu..tapi amat berbisa..Pepagi buta dah kata..ni awat ni asyik KELMARIN je..tak tukar-tukar...amboi-amboi...hahaha...

Tak de lah Mek Rose..k.ida nak buat lawak bodoh je..ini cuma pseudo update je..tak leh biar sawang naik sampai kelabu mata..sawang ni pun perkataan favourite Mek Rose..hish..ngape aku terikat ngan Mek Rose je?..mesti ade ape-ape nih..

Aku tak sihat sepanjang 5 hari ini. Ramadhan dilalui kali ini dengan rasa sedih..bukan kerana aku tidak suka kehadirannya..kerana aku tak berdaya..sebelah malam lagi la macam-macam.Aku demam..tak boleh tido..sampai kul 3.00 pagi satu malam tu..dan mulalah fikiran aku ingat memacam..semua datang menghimpit..dari sebesar-besar masalah sehinggalah sekecil-kecilnya. Baru hari ini boleh aku bergerak normal sedikit..kalau tidak terhencut-hencut..bangun berpautan di mana boleh..Memasak...cuba berdiri bertongkatkan sebelah kaki..dan akhirnya kedua-dua belahnya sakit. Tak sampai hati aku nak beli lauk kerana ..alhamdulillah dua hari lepas.. baru dapat kami berkumpul sesisi sekeluarga berbuka puasa bersama..hari ini dah tinggal buah hatiku Sipau seorang...terasa sunyi dan sepi semula dunia ini..

Apapun..ini adalah dugaan Ramadhan buatku..mungkin ada hikmah besar di sebaliknya..kelalaian dan kecabulan kata-kata aku mungkin punca segala. Aku dah mohon ampun dan maaf ..dan diharapkan dia yang aku maksudkan memaafkan aku. Aku bukan berniat ape-ape..sekarang meluahkan rasa agar tidak terus menjadi bara yang senantiasa memanasi hatiku...kerana prinsip hidup aku..tak suka berselindung di sebalik lalang ...

Apapun aku redha akan dugaan ini..cuma terkilan tak upaya nak bertarawikh berjemaah...sekadar buat apa yang termampu olehku...doakan aku sihat semula ye kekawan...tibalah sudah musim luruh buatku..bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...