Isnin, 11 April 2011

TUKAR BAJU..




Menukar 'baju blog' aku ni bukanlah semudah yang disangkakan. Herm...Ummi, Rose dan rakan-rakan lain dah sekian kalinya menukar baju blog mereka...herm..aku...semenjak blog aku wujud di dunia ni...inilah baru sekali. Sampaikan aku mengisytiharkan blog aku akan berstatus 'under construction' dalam sebulan ni...

Yati kata aku ni seorang yang setia...tu sebab aku tak gaduh nak tukar baju blog aku ni...Betul ke?...hehehe..entahlah..setiakah aku?..atau aku selalu 'main-main ' dengan kesetiaan..Biarlah hati aku menjawab persoalan itu sendiri...genta hati yang berbisik sendirian...akrabnya dengan perasaan yang berbalam senantiasa...

Header dan footer kat atas ni aku cipta sendiri..pun memakan beberapa hari...sayang aku nak buang kerana ni lah header baju blog aku yang dulu. Jadi aku abadikan dalam blog ni. Ye lah ..aku ni kan  lambat belajar...nak bina banner tu dengan photoshop bukan senang bagi aku. Begitulah jugak...orang lain tukar baju blog senang je..delete ..lepas tu paste..aku?..ya rabbi..jenuh...dok error..jenuh aku edit htmlnya..baru lah masuk frame..tu pun entahlah kalau dalam skrin orang lain...dalam skrin laptop aku ...just nice..

Suasana blog aku agak kelam...minta maaf bebanyak ..aku lebih selesa begini..kerana yang penting..aku buat apa yang aku suka..agak sukar mungkin dipengaruhi oleh orang lain...

Penutup kalam...aku sangat letih dan penat mengedit...walaupun sebenarnya..tak sepenting mana dan sesusah mana kerja ni..but..macam biasa..aku mahu yang terbaik buat aku...ok lah..daaaaa  semua...aduiiii...letih weh!!!

2 ulasan:

  1. congrts. lagi best bila buat sendiri. i cume paste aje

    BalasPadam
  2. ini pun paste jugak..tapi kot2 template i yg lama tu dah out of date..jenuh error bila nak paste template baru. rasa nyesal buang yg lama..tapi teringin nak tukar baju mcm orglain gak...hehehe..jadilah ni..asal tukar baju..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...