Selasa, 13 April 2010

HAH!....

Akhirnya saya berjaya juga menukar header blog saya...teringin sedikit perubahan...daripada kelmarin mengadap komputer nih...

Benarlah kata orang..malu bertanya sesat jalan...tetapi saya bukannya malu...cuma kekononnya nak berusaha sendiri. Tunggu Mek Rose arini...dia MC la pulak...Nasib baiklah Siti ada...dalam kalut dia nak balik saya bertanya...rupanya tak boleh upload sebab saya tak tukar ke format yang betul..hih...portal segala dah belajar dulu...lupa jugak...betul la saya ni dah beransur tua...

Thanx Siti..jasamu dikenang...hem...mungkin esok berubah lagi header ni...hehehe...kena praktikkan ilmu yang ada daaaa.....

2 ulasan:

  1. ish...header bodo je nih...nanti k long belajar wat yang canggih no...hehehe..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...