Khamis, 1 April 2010

SANA SIKIT SITU SIKIT..

Banyaknya baju kelawar..kelawar manalah pakai baju ni...asyik kena basuh baju kelawar je..
Woi...Akak perli ibulah tu...ishh....
(sakit hati aku tau..)


Cantik seluar Akak..macam ibu pernah tengok je...(dia kebas jeans karat saya)
Bukan seluar ni yang cantik...Akak yang cantik..
(perasan tak sudah budak ni..buat bengkak perasaan je...hai!)


Ibu...hari ni ibu iron lah baju sendiri. Nanti ..bila Akak pergi mana-mana siapa nak iron baju..ibu kenalah belajar iron baju balik..hehehe
Haaa...iron sampai hari terakhir ada kat rumah...pandai hang na..
(Ececeh...siapa makan garam dulu ...tak tau ke?)


U nak tau...kat UK dulu I sangkut ayam kat tingkap..esok baru masak. Tak de fridge..kat luar kan bawah paras beku
Haah...kat tingkap? Hang biar betul Ita..hahahahaha
(tak tahan aku tengok muka Ita lepas tu...terbayang ayam bulin sekor tersangkut kat tepi tingkap memalam hari..beku kat luar..terkekeh dalam hati...sebenarnya dia bubuh dalam plastik..)


Satu hari tu kami masak sambal tumis kat sana...alarm bunyi...bomba mai U tau tak
Laaa..awat lak..nasib baik air tak tersembur dari siling...hang ni macam-macam la Ta...hehehehe
(aku rasa seronok sangat dengar cerita Ita..rupanya banyak kisah manisnya...aku suruh dia buka blog..sure seronok baca cerita dia..Ita...start writing!....)


Yang I tak boleh nak wat ape... this part ...
Mana taknya ..perut lapan tu...I baru empat pun macam tu...
(Ummi yang masih slim walaupun anaknya lapan orang...tunjukkan perutnya pada Vimala..aku menyampuk sambil tunjuk perut aku jugak tapi empat orang je...lawan tunjukkan perut berlapis kat anak dara tu..bila start kisah bersalin..hish...bulat besar mata Vimala n Gayatri... )


Dah... kita jangan buat dosa... kita buat pahala puji-puji orang. Nak tunjuk kat kekawan saya dah kuruih sikit. Nanti naik keje bulan 5 kot le tembun... tu kena gi kolej cepat..hehehe..to dosa ke pahala?
Hahaha...gile-gile betul kekawan aku ni. Mai la..kira pahala la tu...bawa buah tangan tau...
(Nora sms aku..nak datang kolej..lepas pantang...dia nak bawa nasi lemak...selambe badak maklumkan tujuan sebenar..nak tunjuk dia dah slim balik...transperen betul kekawan nih..hihihi)


Pn...maafkan saya sebab tak datang kelas dua hari...saya memang ada masalah bangun pagi..Pn. halalkan segala ilmu yang Pn sampaikan kepada saya..doakan saya berjaya dalam PSPM ni ye..
Hah...tu lah..rasa lama sangat tak tengok awak ..Shahrul. Nanti kat U jangan buat macamni lagi tau..ok lah...best of luck..

(geram gak aku..tapi tengok terliuk-liuk lentok minta maaf tu..kenalah aku memaafkan..cair aku bila dia minta no phone aku pulak lepas tu...tu lah problem aku...)

Kak Ti beli ape tuh?
Mana boleh cakap..nanti kau orang pun beli yang sama...mana boleh beli sama ngan Kak Ti...
(ayat power...tak biasa..sakit hati...yang dah biasa...lawak penggeletek hati..kihkihkih)


Hampa nak tau dak...ramai orang tak tau lagi status K.ida ni rupanya...depa terkejut bila saya bagi tau... K.ida lah isteri En. Azmal...
Hish...habaq la K.ida ni still single

STILL SINGLE BUT NOT AVAILABLE...hahahahaha...

nak pecah surau dek gelak besar aku dengan Hana... hampeh betullah aku nih...anyway...itulah serba sikit dialog-dialog riang bermain di kepala aku...buat aku tersenyum sendirian sepanjang hari...hemmmmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...