Jumaat, 13 November 2009

TERLUKA....

Beberapa hari kebelakangan ini saya jadi resah..dan letih...mungkin kerana kurang sihat ...mungkin sahaja kerana banyak berfikir. Akak akan menghadapi peperiksaan beberapa hari sahaja lagi dan saya sudah tidak berupaya membantu . Tamatlah sudah misi membantu..yang tinggal hanya peluang untuk terus berdoa dan berdoa untuknya.
Petang tadi saya pergi melawat. Dia pun lambat turun kerana ketiduran...Pipa kejutkan. Saya lihat kerisauan jelas diwajahnya. Saya mengelak bertanya banyak. Cerita tentang Pipa dan ketawa senda tanpa hubby. Dia ke P.Pinang pulak. Baru pulang dari Langkawi pindah pula ke sana. Kesunyian melanda. Alhamdulillah Angah dan Deeha balik...buat suasana meriah sedikit.Sebelum melangkah balik..saya peluk Akak erat..cium dahinya..ucapkan goodluck dan wajahnya keruh..bergenangan airmata..saya cuma mampu membisikkan supaya dia study dan insyallah dia akan berjaya.
Pagi tadi jam 8 hampir 9 hubby pergi. Saya yang baru selesai sarapan..baring dan ketiduran sehingga hampir jam 11 baru betul-betul terjaga...mengapa saya boleh tertidur awal pagi begitu...kerana malamnya asyik terjaga..bermimpi macam-macam..letih mencari dalam mimpi. Mencari ape????saya pun terlupa
Dunia agak muram kebelakangan ini bersama cuaca nan muram..sejuk..dan kelam. Balik tadi ..kelihatan kiri dan kanan jalan dipenuhi air...setara dengan hati saya yang semakin dipenuhi airmata ...kerana saya kini...durja dan benar-benar terluka.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...