Ahad, 1 November 2009

BIASA....

Cuti mid sem dah bermula..tapi macam biasa cuti macam tak cuti..anak-anak sekolah dan saya pula ada kerja yang masih belum beres hingga ke hari ini. Mood cuti pun tak ada kerana fikirkan masih ada seorang lagi akan menghadapi peperiksaan.
Petang tadi saya keletihan..kat serambi ofis sampai ke tengahari dan petang cari beberapa barangan lagi di Hosba dan Jitra bersama Yatie...tunggu Min sangkutkan frame kayu..tak sampai-sampai hingga jam 4.30 petang. Saya terpaksa beredar kerana terpaksa hantar Angah balik ke hostel. Balik..solat asar dan saya tertonggeng ketiduran sampai maghrib..hish...
Esok terpaksa sambung kerja sedikit lagi. Kalau frame siap kena sangkutkan daun dan ubah sikit layout pokok kat tiang besar. Banyak kali tukar pokok..tetapi masih tak sesuai..hai tiang..tiang..saje buat hal hang ni tau! Letak dan angkat pelbagai jenis pokok..tak kena juga nampaknya..Saya macam biasa..sampai malam memikirkan pokok ape yang sesuai agaknya..semoga esok datang idea berkarat dan melengkapkan kerja ini. Dah drag sampai berminggu..tak larat nak fikir lagi ..
Otak saya dah jam barangkali..banyak sel dah mati..sel otak tak boleh hidup semula..ye ke???tanya doktor la untuk kepastiannya...mula-mula malas buat kerja rumah..melarat kerja pejabat..sekarang malas nak fikir ape-ape..ape ni?...hoi..bangun le!.buat kerja sikit..jadilah ida
yang dulu..ida yang kerja sampai larut malam..mop lantai di tengah malam..susun kain baju jam 2-3 pagi..tanam pokok bunga jam 10 malam..banyak yang luar biasa..sehingga segala yang luar biasa jadi biasa...semuanya sudah jadi serba membosankan...dapat penyakit baru...blogger giler lak....dan semakin biasa menggile ...hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...