Sabtu, 8 Mei 2010

DUA RONA..


Sipau peneman setia aku...

Aku dan Akak hanya ada esok sahaja lagi untuk bersama dan bermula 10 Mei ..tinggallah aku dengan Sipau yang tembam ni sahaja..tentu aku kesunyian...hilang sudah kawan aku berkelahi..hehehe. Satu darah tetapi dua rona yang berbeza...

Dalam seminggu ini ..setiap hari aku menyuruh dia mengemas baju dan barang nak dibawa ke asrama..seperti selalu bagai mencurah air ke daun keladi..tak melekat setitis pun. Hingga ke hari ini banyak lagi benda perlu dibuat. Aku pun sebenarnya banyak benda nak difikirkan untuk LDK. Cakera kepala aku dah cukup padat dan bersimpang siur nih.

Sepatutnya aku tak perlu buat apa dah. Dia pun dah 18 tahun..boleh fikir dan siapkan diri sendiri. Tak taulah macamana nak dibuat...awal pagi dah suruh iron baju..tapi bilik dok berkunci tak buat apapun lagi. Aku sampai siap masak sume dah...

Hish...aku teringin nak jadi orang lain..jangan dok kisah sangat..biar je lah..pandai lah dia nanti.. Tetapi hati aku ni tidak pernah menyampai nak buat macam tu..hem..sampai bila aku nak mengurusi segalanya? entah sampai bila...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...