Isnin, 3 Mei 2010

THANX


Sipau telah berjaya mencabut giginya sendiri..should be a dentist may be...hahaha...aku tengok giginya masih putih dan cantik...dia sibuk menunjukkan kat aku dan tanya nak buang kat mana..aku pulak tengah sibuk tengok Akak berfacebook... Aku suruh Sipau buang ke tanah..depan beranda rumah je..orang dulu-dulu suruh campak ke atas atap rumah ..sebab? tak tau la pulak..ade..tapi aku dah terdelete dari ingatan aku kot..

Tak beberapa hari lagi Akak akan pindah ke asrama semula..walaupun masih dalam pagar kuarters nih...hihihi. Sejak kebelakangan ini kami sering berdua...share banyak benda yang tergerak dan terfikir di minda dan hati. Ye lah aku pun cuti 3 minggu..tak pergi mana..habis-habis pun aku ke pejabat..mengemas cubic dan update apa yang patut. Aku dan Akak banyak menghabiskan masa berdua..aku tumpang sekaki bergelak ketawa semasa dia berfacebook..berjam lamanya dan kerap juga sampai ke pagi...tentu aku akan rindu semua ni nanti..huhuhu..oooiiitt..Pn. noorlida..anak tu hari-hari boleh jumpa daaa...ye ke???? Anyway thanx to Akak kerana sudi meluang masa bersama ibu beberapa bulan kebelakangan ini...n tolong iron baju...

Kelmarin juga ayah aku bagi tazkirah kat Akak dalam telefon. Dari pagi dia dah call nak nasihat Akak. Sampai lepas maghrib baru dia dapat cakap dengan cucunya...Akak aku tengok mengangguk-angguk kepala...terkeluar dari mulutnya hanya haa...haa.haa. Nak tergelak gak aku yang tengah masak masa tu.

Tamat communicating Akak bagi pernyataan...ibu...cakaplah kat atok..bila dia dah berenti kerja nanti..jadi kaunselor kat sekolah lah pulak...sebab dia tau semua ooo..kursus apa?..diploma berapa tahun ?...ijazah berapa tahun?...gaji...kerja apa semua..hahahaha...teror la atok nih...

Hah...that is my pa...tau serba serbi..bila dia start cakap..tak leh berenti dah..dan bila dia cakap semua ada bukti dan sokongan..dan yang pastinya Akak sangat respect opinion atoknya lebih dari aku...thanx to u Abah...kerana sehingga kini kau lah tempat aku bergantung semangat..tiada galang gantinya di dunia ni...huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...