Isnin, 27 Julai 2009

DI SUDUT HATI...

Koleksi gambar terakhir...
Dah lama tak berkisah..hari ini buat yang ringkas je..menyatakan perasaan yang di simpan dalam-dalam di sudut hati. Banyak peristiwa pahit dan mengecewakan beberapa minggu ini. Hati memang dah sedih...tambah ditimpa malang . Komputer diserang virus masih tak selesai..back up.. burn macam tu sahaja. Assignment tak tahu hujung pangkal dan saya kelesuan dan tidak sihat. Setiap malam bermimpi meredah segenap ceruk alam termasuk menemui seseorang yang dah pergi dari hidup saya.

Bangun pagi dalam keadaan letih...jantung pun berdegup kencang. Saya terpaksa tambah dos ubat setiap hari...sakit perut, kepala dan keresahan. Jumpa dr. minggu depan sure kena marah..blood preasure tak stabil dan gambaran kebimbangan tercalit di raut wajah. Saya selalu impikan hidup riang macam orang lain...tapi mimpi tinggal mimpi..sehingga ada kalanya kelihatan mimpi jauh lebih indah dari dunia saya yang sebenarnya. Si bongsu..pantang melihat kelibat saya termenung.. selalunya di beranda depan merenung duri kaktus...ibu nangis ke?...ibu janganlah sedih...ibu senyum la..hem..tak mau tengok ibu macam tu...sambil mengajuk raut muka saya. Saya pun buat-buat senyum penyedap hati. Apa nak buat ye...itu habuan hidup...saya cuma mampu memohon semoga allah cekalkan semangat dan saya redha akan ketentuanNya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...