Sabtu, 27 Mac 2010

CERITERA EKSEKUTIF MUDA






Kelmarin saya menghadiri majlis makan malam...Malam Eksekutif Muda Pelajar Perakaunan Sesi 2009/10 di Darulaman Suite.

Hem..majlis ringkas..tidak meleret..just nice. Yang saya tak sangka ada pulak Red Carpet menanti..terakam dan dipancarkan secara langsung. Sampai je..disambut suami..kerana dia pengerusinya..saya ,Akak dan Sipau masuk..ingat-ingat malu jugak...semua nampak kami dari dalam dewan..ye lah..student bukan tahu pun saya dan En. Azmal mereka tu suami isteri...alih-alih...suami saya sauk tangan saya...terkejut beruk pe? hehehehe.

Sampai ke hari ini Sipau asyik complain..mengapa ayam dia kecik sangat?..tak kenyang..heh..anakku..untuk makanan barat ...RM27.00 tu dah cukup murah..ada muchroom soup..salad..ayam grill...bun..nasi goreng...dessert lagi...ai adik..nak ape lagi?...kenyang dah tu. Saya sebenarnya pun tak berapa kenyang kerana jadi juri dan melilau cari prince and princess of the night...fening...

Pelajar-pelajar akaun bukan pelajar saya...jadi relax..tak payah bergambar sakan dengan mereka. Mereka nampak excited sangat..berbaju kebaya..kurung..suit dan semua nampak kacak dan bergaya...bergaya..bergaya lah jugak...buku dah baca ke???....Yang agak mengharukan adalah ucapan En. Fuad..rakan lama kami sejak dari di UUM pindah pula ke matrik Arau..dan task force pula di KMK...dia akan berpindah ke Perak..untuk mengisi jawatan Ketua Jabatan Sastera Ikhtisas dan memangku jawatan Timbalan Pengarah di sana..tahniah saya ucapkan walau pun dalam sedih ni...huhuhuhu
Apapun saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada pihak penganjur kerana perjalanan majlis yang lancar ...walaupun petang tu suami saya naik berang settlekan banyak problem dengan pihak hotel...orang jarang marah..sekali marah..menakutkan rupenya...cit...idaaaaa..watch out! kuang..kuang..kuang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...