Selasa, 23 Mac 2010

YANG DATANG DAN PERGI....



Anak-anak yang dikasihi ...sesi 2009/2010

Setiap akhir sesi..adegan ini akan kelihatan...dan kata-kata ini akan muncul dan menjadi bahan ketawa....wei..mana Puan hah?. Sibuk berkumpul..dalam gelak ketawa..mencari Puan tua ni ..entah di mana terperuk..ye lah..dah sama besar dan ada yang besar lagi dari Puannya..kihkihkih...

Mereka datang dan pergi bagai mentari pagi yang terbit ceria dan menghilang kala senja menjelang. Meninggalkan bekas-bekas rindu dengan rakaman wajah indah, mulus dan tulus...'anak-anakku' semoga anda semua berjaya mencapai cita-cita...jangan lupa kat Puan tua yang complicated ni tau...wei..mana dapat label complicated tuh?
ada student maklumkan kepada saya ...
mama saya pun macam puan..complicated..saya beritahu mama ..Puan yang ajar Kemahiran Dinamika tu sebijik macam perangai mama..
mama dia respon...
eloklah tu...bolehlah share perasaan dengan anak dia...
saya ketawa besar...sambil sambung lagi pelbagai perangai mamanya yang sama dengan saya...

Rupanya mereka labelkan saya Puan Complicated...haaaaa..puas hati...stress kot dapat ibu seperti saya ni ye...hahahaha..dunia..dunia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...