Khamis, 13 Ogos 2009

DOAKAN....

Dah lama tak mencatat..hem..keje hampir siap. Saya tak pernah rasa teruk begini. Kelmarin alang balik..demam. Pipa baru nak sihat. Along call...dia pun demam. I cried otw to Jitra yesterday. Saya sangat susah hati dan kepala saya mula jam..tak boleh fikir apa. Kawan-kawan bantu tenangkan..terima kasih buat semua yang membantu.

Sejak beberapa hari ni tak selera nak makan. Just sumbat aje makanan takut penyakit menyerang balik. Tulang pipi dan selangka pun dah timbul. Ha...tak payah diet...siapa nak kurus boleh daftar ptk4 ari ni..hehehe

Harap sumenya akan ok. Saya akan redah je. Harapkan untung nasib je la. Buat mereka yang saya kasihi...doakan saya ye...Nak mencatat pun saya dah tak ada idea. Habis pupus semuanya...hati sudah tidak pandai bersuara...jiwa lara....see u soon..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...