Isnin, 17 Ogos 2009

PUSAT PENILAIAN KOMPETENSI

Saya di Berjaya Hotel Pulau Pinang. Sangat tension sekarang ni. Berkampung di hotel ni dah 3 hari..makan tak lalu...mana nak lalu...mereka dera kami kalah penagih dadah kat serenti lagi.
Saya tak larat nak berfikir lagi...otak pun semakin lembab. Teringat kat anak dan hubby yang masih belum sihat. Kebetulan hari saya ke sini dia demam teruk . Si bongsu menangis sakan kerana di tinggalkan. Saya tak ada pilihan selain meninggalkan dan saya menangis tersedu-sedu meninggalkan mereka berdua dan si bongsu terus menelefon sampai ke malam.
Apapun alhamdulillah...saya dah di separuh perjalanan. Berat fikiran dan kadang-kadang rasa nak lari balik je...Esok ada group presentation dan lusa kertas renungan dan exam...tak habis-habis exam sampai dah tua bangka ni....
Doakan untuk saya semoga perjalanan yang panjang ini dapat sayarempuhi. Result.gasaklah..tak lepas...buat assignment lain la pulak...semoga allah beri sinarnya untuk saya menghadapi hari-hari mendatang....oii Yan...hang tido ka?...mai blogging ngan aku ni...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...