Jumaat, 23 Oktober 2009

KELABU

Banyak perkara berlaku minggu ini. Ada yang rasanya menggembirakan..tapi lebih banyak mendukacitakan. Saya pun tak tahu nak cerita macamana rasanya.
Ada masanya saya cuba pejamkan mata..cari dan mencari kesimpulan apa sebenarnya terjadi pada diri saya. Sepanjang perjalanan bagai meninggalkan batu-batu kecil dan apabila saya toleh ke belakang batu-batu itu tetap ada di situ tetapi saya masih tidak dapat mencari jalan pulang. Mungkin dah tertutup rapat untuk saya...
Kadang-kadang rasa menyesakkan dada dan fikiran. Kadang-kadang rasa itulah sedikit kebahagiaan yang saya boleh rasai..entah..perasaan bercampur baur...Kadang-kadang rasa sayu dan sedih..kadang-kadang rasa gembira teramat..tersenyum sendiri dibawa kenangan manis.
Masa terus berlalu pergi..bersama harapan yang turut sama meninggalkan saya bersama impian kosong yang semakin bodoh, dunggu, tolol, bahlul..semua yang kelabu berjerebu. Saya semakin letih menghadapi kemungkinan-kemungkinan yang bakal tiba...semakin letih....

6 ulasan:

  1. hang in there kak long. you have the most beautiful gifts from Allah which are along, angah, alang and si bongsu yang sgt2 menyayangi kak long. stay strong and happy yer kak long...

    kak long jage kesihatan, nnt drh naik ssh..

    BalasPadam
  2. tq..sama-sama lah kita jaga diri..sat ni kan kt nak pi holiday sama-sama..hahaha..darah naik..holiday kat hospital le pulak...

    BalasPadam
  3. hehe holiday same2. lupe lak. ok ok jum kite aim dpt g tioman eh...? oleh itu, sama2 kite jage kesihatan yer kak long. xmo holiday kat hospital. sy dh tiap2 hari g hospital... huhu~

    BalasPadam
  4. hospital will be ur home n hometown too..hehehe..

    BalasPadam
  5. tu la kak long. x perlu carik rumah nk tggl. hehehhe.

    kak long, i feel the pain.. again..

    BalasPadam
  6. diana..u are a doctor...dr.kena pandai ubati orang lain..diri sendiri lebih lagi tau..kuatkan semangat menempuhi cabaran...dont let urself down dear...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...