Selasa, 20 Oktober 2009

MAAFKAN AKU

Sebaik sampai di rumah petang tadi..saya terus berbaring di bilik. Bukan rutin sebenarnya..tetapi saya rasa terlalu letih. Kat kolej..just tolong Yati dan Lan tambah sedikit lagi pokok petang tadi. Esok nak tambah batu kat laman pentadbiran...seronok..tension sedikit hilang..leka fikir mana nak dicucukkan pokok-pokok tu...
Pagi bantu Yati survey cat pintu gerbang dengan Nora dan Rose..seronok juga...rasa macam arkitek lak..hehehe...letih tapi puas hati...
Petang tadi saya terus terlena sampai maghrib..keletihan..positifnya saya boleh rehat..negatifnya..saya terlepas asar..ya allah..nak jadi ape aku ni?..bangun terhoyong hayang dikejutkan Pipa. Mandi..sembahyang maghrib..keluar makan berdua..hubby keluar main bowling dengan kekawan..tinggallah kami berdua..penjaga rumah yang sangat setia...hemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!
Balik ke rumah..hubby baru dah balik. Saya mengadap notebook dengan lagu Krisdayanti ini berkumandang terus-terusan..saya sangat tersentuh...banyak perkara yang mengelirukan berlaku dalam hidup saya..apa yang saya cari sebenarnya dalam hidup ini...buat mereka yang sangat ..sangat ... saya kasihi..maafkan aku...maafkan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...